Čo je PR článok?
Podstata PR článku je zoznámiť čitateľa s produktom alebo službou prostredníctvom originálneho textu zameraného na určitú tému. Články by mali aj napriek svojmu reklamnému charakteru vytvárať dojem objektivity a propagácia produktov alebo služieb by mala byť nenásilná. PR články sú ako reklamný nástroj obľúbené predovšetkým pre relatívne nízke náklady a efektívne oslovenie relevantného publika (napríklad odborné kruhy). Výhodou je aj to, že vďaka ich nenásilnej forme nie je reklama na produkt alebo službu vnímaná negatívne.
Ako by mal PR článok vyzerať?
Rovnako ako na iné formy reklamy, aj na PR články sa vzťahujú určité pravidlá a odporúčania. Dobrý PR článok by mal pozostávať z dostatočne dlhého, obsahovo zaujímavého a odborne kvalitného obsahu. Dlžka textu a jeho originalita (je dôležité vyhnúť sa duplicitám) sú dôležité predovšetkým pre SEO. Atraktivitu a odbornú kvalitu obsahu bude posudzovať hlavne čitateľ. Okrem uvedeného je dôležité aj to, koľko odkazov na propagované produkty alebo služby bude článok obsahovať a v akom tvare budú spätné odkazy uvedené. Vo všeobecnosti platí, že odkazov by malo byť čo najmenej a ich znenie by malo byť čo najprirodzenejšie.
Propagácia v našom magazíne
PR článok by mal obsahovať aspoň 1 normostranu čitateľsky atraktívneho textu, fotogalériu a maximálne 3 spätné odkazy na Vašu webovú stránku. S ohľadom na vyššie uvedené je veľmi dôležité, aby článok nebol uverejnený na žiadnej inej webovej lokalite. V procese vytvárania PR článku určeného pre náš magazín Vám budeme radi nápomocní. Cena za časovo neobmedzené uverejnenie je individuálna. V prípade, že máte záujem o propagáciu Vašich produktov alebo služieb v našom magazíne o bývaní, neváhajte nás kontaktovať.
Prečítané 2247 krát